Saturday 4 November 2017

Forex Trading Svindel Singapore Post


Forex Market Watch - Unngå Foreign Exchange Trading Svindel og Svindel Er du interessert i forex trading og ønsker å lære mer om forex svindel, råvare svindel og andre investering svindel eller bare interessert i å lese de spektakulære historiene Så ForexFraud er det rette stedet for deg Les om ekspert rådgiver programvare svindel, forex megler svindel, klarte konto HYIP svindel, Ponzi ordninger og signal generator svindel. En fin måte å starte er vår omfattende artikkel om ulike typer svindel og hva du bør vurdere for å hindre forex og råvare svindel. Også sjekk ut: FxExplained. co. uk er et nytt britisk basert forex trading nettsted fokusert på analyser og læringsmateriale. De tilbyr blant annet en flott oversikt over forex meglerregulatorer. ForexFraud gir mange gode ressurser i Forex Artikler-delen, Learn Forex Beginner Course og de populære artiklene til høyre. Vi har også samlet en liste over klarerte forex meglere for deg å velge mellom. Vårt mål er å tilfredsstille alle valutakursbehov. Utvalgt megler Med nesten to tiår med handelsekspertise og 100 000 oppfylte kunder i 160 land over hele verden, tilbyr easyMarkets 300 markeder (inkludert valutaer, varer, metaller, vaniljeopsjoner og indekser) på ett sted uten jargong, kompliserte tilbud og forvirrende vilkår. easyMarkets tilbyr nå avtaleCancellation, et handelsverktøy som lar deg avbryte tapende handler på 60 minutter. 300 Tradable Instruments Award Winning Platforms avtaleCancellation trading verktøy Lav Fast Spreads Global Tilstedeværelse 245 Dedikert Støtte Etablert 2001 Spennende Kampanjer Client Fund Sikkerhet GRATIS Treningsstøtte easyMarkets, gjennom sine datterselskaper, er lisensiert av Kypros Securities Exchange Commission (Easy Forex Trading Ltd-CySEC, lisens Nummer 07907), som inkluderer EU gjennom MiFID-direktivet og i Australia av ASIC (Easy Forex Pty Ltd-AFS lisensnr. 246566). easyMarkets har kontorer i Limassol, Warszawa, Sydney og Shanghai, og de revideres årlig av PriceWaterhouseCoopers. Alle investeringer holdes i segregerte kontoer i topp internasjonale banker. easyMarkets opprettholder tilstrekkelig likvidkapital til å dekke alle kundeinnskudd, potensielle svingninger i selskapets valutaposisjoner og utestående utgifter. FAQ: Folk er AskingForex Broker Anmeldelser og Ratings Som i de fleste andre typer bedrifter, er det nok av svindel og svindel å være forpliktet i valutamarkedet. De fleste rettshåndhevelsesorganer, samt reguleringsorganer, vet alt om disse svindelene og deres opprinnelse. Men husk bare ved å ta kontakt med alle personer som er knyttet til svindel eller svindel, vil du kunne få resultater. En bratt økning i forex svindel og svindel har blitt sett i de siste årene. Forex markedet handelsfolk vil alltid passe på investeringen svindel eller svindel av folk i organisasjonene som selger utenlandske valutaer, samt meglere som handler i varer som gjør høye krav om at klienter kan bokstavelig talt tjene kjølig beløp uten å ta mye risiko. Hvis det høres ut som et falskt løfte - det er sannsynligvis hva det er. I USA er United States Commodity Futures Trading Commission (CFTC) det føderale byrået som regulerer handel med råvare futures, valuta valuta, samt opsjoner kontrakter. Det handler mot selskaper som mistenker å selge forex valuta på en bedragerisk eller ulovlig måte. Måter du kan bli bedratt på: Stopp HuntingRunning Thats Immoral: Forex meglere alltid råd om bevis-mindre faktum at du neppe vil møte noen stopp kjører i dette markedet. Denne fabrikasjonen er den dristigste og største kravet til dem. Faktisk er sannheten i saken at det eksisterer mye mer forex slutter å løpe enn det er i futures. Stoppet i dette markedet er muligens det samme som i aksjemarkedene. Mistenkelig spike: Noen ganger, på kart over en megler, er det veldig raskt økende lysestake når det ikke skjer noe på anothers diagram. Indikator som stop-loss blir bedt om å gi indikasjon på den tvilsomme spissen. Du vil bli utestengt for å vinne for mye: Du må ha hørt at vinnende ofte i forex kan føre til at du blir utestengt. Vinn for mye og bli sperret i Forex, du kan spørre deg selv. Men det er sant. Leaning: Brokers hevder at de belaster deg en tre-pip layout når trading det kjente par valutaer. Men pippene de lager, kan kjøre inn i tosifrede figurer, for eksempel 10 eller enda mer. Han skiller prisen for å gjøre dette. Siden du ikke driver din handel på en bytte, kan megleren tilby deg enhver pris han ønsker. Skewing sitat av priser: Vanligvis, meglere i forex markedet lean priser. Megleren kan bare gi deg valutakursen som sitert av banken han bruker til handel. Ulike banker har forskjellige valutapriser. Du vil aldri bli kjent med hva den virkelige reelle prisen er, i fravær av en sentral utveksling hvor alle priser går gjennom. . Forex Trading i Singapore Brutal Facts (Se på dette.) Ikke bli lurt. : 27. 2013 . Vurder dette en BRUTAL advarsel til alle som ønsker å ta opp Forex. Ta det fra meg - Jeg har blitt brent - ikke av markedene, men av mange av de selvtillit anerkjente Forex Pros og Trader Lærere som hevder å gjøre deg til en millionær, slå lite beløp til noen hundre tusen, avslutte jobben din etc etc betaler penger for å lære, men seriøst etter å ha tilbrakt over 10 000 SGD i kurs, uendelige abonnementer på noen forexskoler i Singapore de siste 3 årene, har jeg ikke lært noe fra dem og til og med tapt penger ved hjelp av deres strategier. Jeg ble lovet en 5k gratis LIVE-handelskonto som var fullt finansiert av skolen, men til min forferdelse SCAM-skolen stopper meg fra å handle etter at jeg har mistet 10 av kontoen min. De ga meg tonn og mange unnskyldninger og til og med fikk meg til å gå på nytt før jeg tillot meg å handle på kontoen igjen. Trist å si, det var den siste jeg så min handelskonto som de alltid presser meg bort med BS grunner og til tider nekter å svare på mine e-post og samtaler. Jeg kommer nær å slutte i sinne med hva noen trenere setter der ute. Hype. Løfter. FALSE KRAV. Sett for mye BS bokstavelig talt. Hvis du leser avisene - DU VET VET Å VÆRE. Uansett hva de lovet på annonsene, vil ALDRI bli til virkelighet. Håper videoen min hjelper deg med å bestemme deg for en god og god skole til å begynne med. VENNLIGST VENNLIGST UNNGÅ DE MISTAKENE som jeg har gått gjennom, og GJØR DIN FORDELT DILIGENCE. Det vil spare deg mer enn bare penger. (Tenk frustrasjoner, sinne og aller viktigst, dine hardt tjene penger.) Jeg gjør ingen unnskyldninger for ranting på denne videoen. Hvis du virkelig ønsker å ta opp handel - vær modig for å stille alle spørsmålene i videoene mine når du deltar på et seminar, og jeg håper det vil hjelpe deg med å ta bedre beslutninger i livet. Du kan bli rik på Forex ja, men ikke i hendene på SCAM Schools. UNNGÅ DE MISTAKENE I GANGEN. Husk Hvis du har venner som allerede handler valuta, send dem denne videoen - Jeg er helt sikker på at de vil være enige med det og gått gjennom noen av de samme BS som jeg personlig har opplevd. INVEST VIDLIG I DIN OPPLEVELSE OG LOOK OUT (EYES BIG BIG) FOR SCAMMERS AND TRICKSTERS. VELG DEN RETTE SKOLEN FOR Å STARTE DIN FOREX TRADING.

No comments:

Post a Comment